dimecres, 8 d’abril del 2009

Els joves a Vallada

Hola a tot l'equip;
En primer lloc, felicitacions per la iniciativa, crec que és una bona idea malgrat que no estiga funcionant com vos agradaria, però temps al temps...
Jo soc de Vallada i m'agradaria participar al blog, però com que estic molt desvinculat del que passa al poble, ja que vixc fora, doncs no puc opinar ni traure cap tema, ja que lo poc que se, són sols rumors que m'apleguen de tant en tant...
Lo que puc vore des d'ací, és que fa falta una gran espenta i ajuda a la gent jove que vol fer algo més que jugar al futbol...
Casos com els del grup de teatre, com els de les xicotetes bandes de música, que no tenen cap lloc on assatjar, on reunir-se, un espai cultural i social de reunió... algo que no siga el mític "triangul"... On s'ha vist un poble sense un centre juvenil?
El futur del poble són els joves, i no estem fent res per ells...
Ofertar cursos de formació en època de crisi i atur, no és la solució.

4 comentaris:

  1. Hola a tots. No cal que feu anòmin aquest comentari;
    Estic molt d'acord amb el que dius...
    Sense anar més lluny. Fa uns anys vaig voler fer una exposició de fotos. Amb més de mig any d'antelació, vaig omplir una instància solicitant la planta baixa de la casa de la cultura (la única que te riels on penjar els quadres), vaig demanar que s'anunciara l'exposició al llibre de festes, també una ajuda económica de 100 euros a l'Ajuntament.
    Se me va aprovar tot, amb una palmada en l'esquena i les paraules "sí, sí, el que faja falta!..."
    En juny vaig recordar al concejal de "cultura" si ho recordava tot, i em va dir que "per supost"...
    El resultat? El resultat va ser que no se me va incloure en el llibre de festes, no se me va cedir la planta baixa, si no la última (que no te cap tipus d'instalació)i no se me va ajudar econòmicament tal i com m'havien promés...
    Per si no fora prou i despres de dir-me que ells instalarien els riels en eixa planta, no ho varen fer (avisant-me el dia d'abans de la inauguració de la exposició) així que em vaig tindre que agafar un dia de vacances al treball per anar jo i foradar les parets per penjar els quadres. També vaig ser jo qui va tindre que netetjar la planta després... Això sí, a l'hora de la inauguració estàven tots en la picaeta...
    I pare ja, perquè em fique malalt...

    No soc partidista de ningú. Tinc ben clar que qualsevol partit que mane, sols buscará els vots de la majoria, així que estarà fora dels seus plans ajudar a la minoria de gent que opta per no seguir el rebany.

    ResponElimina
  2. Hola. Jo també vixc fora de Vallada i si que es deveres que no hi ha quasi res que es puga fer, crec que del café al boros i el cubateta al banjo no se ix. Lo que deieu del centre cultural es una gran idea... pero encara que es planteje, tu creus que es podría fer? (ja s han gastat massa diners en el Vallpark, jeje) hi han mil coses que es poden fer... pero com ve a dit Kike, en un principi l anjuntament et recolça en tot i després fan els que ells creuen, que es res.

    ResponElimina
  3. Hola bon dia a tots!
    Ja fa anys que hi ha molta gent que reclama espais per a la gent jove, per a fer activitats culturals en unes instalacions que tinguen serveis per tal de cobrir les necesitats del que es fa,espais per a la gent que no li agrada el futbol, ni les motos...tots sabem que el poble cada vegada te menys volum de gent jove i amb menys poder adquisitiu degut a la monopolització del sector del moble, i per tant uns baixos ingresos.La solució es que es cree un cnsell de joves i un casal de la joventut TOT EQUIPAT!(no com la cas de la por que està buida i fa por)els amics de la cultura som els grans abandonats per part de l'ajuntament!

    ResponElimina
  4. Molt bó això de que la Casa de la Por, dona por...
    Si no t'importa, ho publiquem com una nova entrada.
    Fins aviat!

    ResponElimina

EL TEU COMENTARI NO ES PUBLICARÀ SI:
- No poses cap nom o pseudònim.
- És ofensiu i gens respectuós. Apren a raonar.
- Ho escriviu tot en majúscules.
- Es desvia de la temàtica tractada. Escriu un correu a valladacity@gmail.com o fes-te col·laborador si vols escriure sobre una temàtica nova al nostre bloc.

Gràcies per opinar.