divendres, 15 de maig del 2009

Xè, vullc que arrive l'estiu!

Hola a tots!
Per fi m'he decidit a escriure, i tinc tant que dir que al final no diré res... No volia fer-ho fins no fer el selectiu (sí... soc jove encara...jeje) però es que ha arribat el solet, i no tinc ganes d'estudiar.
M'agradaria primerament, felicitar-vos pel que esteu fent, per donar-nos l'oportunitat d'expresar el que pensem, el que sentim, el que volem compartir o el que volem defendre... Per a mi és emocionant... no se per als demés...
Tinc ganes de que arribe l'estiu, de que arriben les vesprades de solana, de siesta del borrego, d'anar de curt i notar l'aire calent i empalagós, d'anar a nadar a la basa o al poli i anar mullat després esperant a que el calor seque la teua pantaloneta...
Tinc ganes de vore a la gent a la fresca, de saludar-los i de ser saludat, d'anar amb la moto amb la xica darrere i sentir els olors de l'estiu en l'aire... de sentir-me viu... Anar al Castell, passar pel Penyó, beure als suminderos i acabar mullant-se en la Saraella...
Treballar uns mesets i traure'm per a mí, a Gabar, a Mimbrejunk, on siga!
Vullc sentir-me Vallaí, festero de la Mota del Banjo i del Triàngul, corredor de vaques, muntaor de Xiringuitos i velaor de botellons... Que tots hem passat per ahí!
Xè, que vullc que arribe l'estiu!

3 comentaris:

  1. Aixina m'agrada esperit 100% vallaí!jo tambe tinc ganes d'estiu!de festes en casetes i nadar de nit mentre mengem meló d'alger i ens enamorem de la lluna i els grills!

    ResponElimina
  2. Enhorabuena por tu escrito, ha sido un placer leerlo porque he recordado mi juventud.

    Que te lo pases bién, y conocimiento.

    ResponElimina
  3. Quanta raò tens...m encantat el que has escrit, perque si que es deveres que tots o la majoría em passat per ahi, i encara ho fem... un salut per a tots els que segueixen este blog. Ja estic desitjant tornar a la terra per sentir la caloreta!

    ResponElimina

EL TEU COMENTARI NO ES PUBLICARÀ SI:
- No poses cap nom o pseudònim.
- És ofensiu i gens respectuós. Apren a raonar.
- Ho escriviu tot en majúscules.
- Es desvia de la temàtica tractada. Escriu un correu a valladacity@gmail.com o fes-te col·laborador si vols escriure sobre una temàtica nova al nostre bloc.

Gràcies per opinar.