dimarts, 17 de febrer del 2009

Gràcies a tots!

Hola a tots!

Després de deixar un temps prudencial per veure com respon la gent a aquesta iniciativa que és el Blog del poble de Vallada, no puc més que donar les gràcies a tots per haver-lo distribuït entre els vostres contactes, valladins i valladines.

En cinc dies, em rebut 85 visites, la qual cosa no està gens mal i significa que la gent, al menys, sent la curiositat de veure què és allò que han de dir del poble de Vallada, del nostre poble, i jo pense que, si la gent te aquesta necessitat, serà perquè pensa que realment hi ha alguna cosa que dir... o no? D'una altra forma no el visitarien...

Sabem de molts problemes que estan ocorrent al poble, però no volem ser nosaltres qui els escriga i els comente. De ser així, cap sentit tindria aquest blog.

El blog de Valladacity no es conforma amb visites. Volem dinamisme, participació, idees, informació del poble, opinions, el que siga! Teniu l'oportunitat de fer-vos sentir anònimament o no, d'informar al poble sobre el que que siga, i tot de forma fàcil, gratuïta i accessible per a tots.
De nou recordem que ací tenen cabuda tot tipus de comentaris: informació municipal, informació sobre comerços, ofertes, opinions, problemes, queixes, felicitacions, etc... També teniu una enquesta a mà dreta on pugueu votar.

Be, i per finalitzar, moltes gràcies també al primer comentari que algú ha ficat a la segon entrada del blog i que parla de la web oficial del nostre poble. Ha sigut tota una sorpresa.

Adeu amics, fins prompte!

dimecres, 11 de febrer del 2009

Sobre la web oficial de Vallada

Hola a todos;
En primer lugar me gustaría felicitar al creador de este blog por la original idea, i por darnos la oportunidad de expresarnos de una forma libre, diferente i acorde con nuestros tiempos.
También al colegio Ramón Martí Soriano por el mèrito conseguido en este concurso de RTVV.

Veo que tengo el placer de ser uno de los primeros en publicar una entrada.
La verdad es que tengo muchas cosas que decir acerca de mi pueblo y de lo que se hace o no se hace en él.
Lamentablemente són más las cosas negativas que las positivas.

Como ya es algo tarde y mañana hay que madrugar, así que me gustaria únicamente (y aprovechando que habéis puesto también un enlace directo a la web oficial del Ayto. de Vallada), quejarme por el vergonzoso diseño y estructuración de la misma.
No se si corre o no a cargo de ellos el diseño de esta web. He hecho mis averiguaciones y veo que forma parte de la plataforma llamada "PISTA LOCAL". Sea cual sea el encargado de haberla diseñado, decirle que hubiera podido esforzarse un poco más.

Eso es todo. Saludos, y gracias de nuevo.

EL COLEGIO PÚBLICO RAMÓN MARTÍ SORIANO HA LOGRADO SER CAMPEÓN DE LA ZONA DE XÀTIVA EN EL PROGRAMA ESPORT DIVERTIT

La Conselleria de Educación de la Generalitat y Radio Televisión Valenciana han puesto en marcha la 5ª edición del programa de televisión Esport Divertit con el objetivo de promover el deporte entre los escolares de 5º y 6º de Educación Primaria de la Comunitat Valenciana.

El pasado 21 de enero tuvo lugar en el Pabellón Municipal de Vallada la jornada de clasificación de zona, donde el Colegio Público Ramón Martí Soriano quedó clasificado para la final de la zona de Xàtiva. De un total de 25 colegios que participaron en dicha competición, 4 eran los que quedaron clasificados para la final, alcanzando Vallada la tercera posición.

El miércoles 4 de febrero ha tenido lugar en Xàtiva la Final de Zona, donde el Colegio Público de Vallada ha logrado ser el campeón de la Zona de Xàtiva, compitiendo contra los colegios Sant Vicent Ferrer d´Alcoi, Hogar Pastoral San José d´Ontinyent y Luis Vives d´Ontinyent.

El próximo 17 de febrero tendrá lugar en Aspe (Alicante) la Semifinal de Esport Divertit a nivel de la Comunitat Valenciana, donde los ganadores de las 8 zonas competirán para llegar a la gran Final, entre los que se encuentra el Colegio Público Ramón Martí Soriano de Vallada.

Font: http://www.vallada.es/