dijous, 18 de novembre del 2010

El ex secretario del PP de Vallada y la ex presidenta de UV de la Costera se afilian a CV

LEVANTE-EMV VALENCIA
El ex secretario del Partido Popular de Vallada, Jose Antonio Castelló Ubeda, se ha dado de baja en el partido y ha ingresado en Coalició Valenciana.
Jose Antonio Castelló fue secretario de Unió Valenciana y del Partido Popular de Vallada con el ex presidente de la Diputación y actual alcalde de Vallada, Fernando Giner. Castelló señaló que ingresa en Coalició Valenciana "con renovado optimismo y vocación política, como cuando inicié mis primeros pasos en el valencianismo" y confirmó su compromiso en luchar por la consolidación de su nuevo partido en la localidad y la comarca de la Costera.
También ha causado alta en Coalició Valenciana la ex presidenta comarcal de Unió Valenciana, Marie France Escrivá Moliner. El presidente de la formación regionalista de Coalicio Valenciana, Juan García Sentandreu, afirmó que el ingreso de Castelló y Escrivá "supondrán un revulsivo para el crecimiento y consolidación del valencianismo en la comarca".


Jose Antonio Castelló Ubeda, ex secretario local del Partido Popular de Vallada se da de baja en el PP e ingresa en Coalicio Valenciana
Jose Antonio Castelló Ubeda fue secretario de Unió Valenciana y del Partido Popular de Vallada con el ex presidente de la Diputación y actual alcalde de Vallada, Fernando Giner.

Jose Antonio Castelló ha manifestado que ingresa en Coalicio Valenciana “con renovado optimismo y vocación política, como cuando inicié mis primeros pasos en el valencianismo” y ha confirmado su compromiso en luchar “por la consolidación de Coalicio Valenciana en Vallada y en toda la Comarca de la Costera”.

Asimismo, también ha causado alta en Coalicio Valenciana la que fuera Presidenta Comarcal de Unio Valenciana, Marie France Escriva Moliner, cuando Fernando Giner abandonó la disciplina valencianista para pasarse al Partido Popular.

Para el Presidente de Coalicio Valenciana, Juan García Sentandreu, el ingreso de Castelló y Escrivá “supondrán un revulsivo para el crecimiento y consolidación del valencianismo en la Comarca” a la vez que ha concluido que “la descomposición del PP y la pérdida de confianza entre la ciudadanía por los numerosos casos de corrupción, despilfarro y la creciente catalanización de la sociedad valenciana hará que Coalicio Valenciana, como partido y marca eminentemente valencianista, crezca hasta constituirse en el verdadero partido de defensa de lo valenciano.”


18 comentaris:

  1. De moliner canviaràs però de lladre no t'escaparàs,diu el refrany.És una metàfora!!!!

    ResponElimina
  2. Paco de la Vall d'Alb.....18 de novembre del 2010, a les 22:03

    Bona nit!!! Açó és el primer toc de la provessó!! ( al meu poble també ho diuen) vull dir en açó que no serà el primer de Vallada que canviarà de partit.

    Igual té un partit més que menys!

    ResponElimina
  3. A mi m'agradaria que algú m'explicara que és això del "valencianismo" i també això que diu de "catalanización de la sociedad valenciana".
    Si ho pot explicar algun entés en el tema, millor.

    Amb "catalanización de la sociedad valenciana" es refereix a eixes persones RARES, que siguent de València, parlen (i a més!) escriuen en valencià???
    O que senten música en valencià???
    Ho que inclús escriuen en mitjans públics i oficials en valencià???
    O que defenen la llengua valenciana o no senten cap vergonya d'emprar-la???
    O que són tan bojos de defendre l'unitat de les llengües!!!???

    Contesteu-me per favor! A veure si resulta que soc catalanista i no me'n he adonat!

    Deu cagat!

    ResponElimina
  4. Sí, per favor! Que algú ho explique be, perquè m'està entrant picor per tot el cos... A veure si jo també estic infectat de "catalanitis", perquè tinc tots els símptomes!

    Ajuda!

    ResponElimina
  5. José Antonio, si te estubieras quieto ganarias más y nuestro pueblo tambien, o no te das cuenta de que estas otra vez con la misma historia, de siempre cuando se acercan las elecciones.
    Seguramente quieres que lo espliquen en el blog

    ResponElimina
  6. Ai, ca volta antenc menos, antonses per lo que digueu aí dalt, assò tamé es catalanisme?:

    "pero soc mol conscient que el meu deure moral com a valencià i valencianiste era que esta aportació fora en Llengua Valenciana com un crit esgarrat en defensa d'una llengua vilipendiada, maltractada, ultrajada i traicionada utilisant subterfugis, dobles paraules i doble moral, pels qui tenen el sagrat deure de defendre-la."
    Fernando Giner. les flors del cactus.

    ResponElimina
  7. JOSE ANTONIO CASTELLO UBEDA ES UN TAL "XOU " ???? CONTESTEUME PER FAVOR,PER QUE SI ES ELL TINC ALGUNES COSETES PER DIRLI.

    GRACIES

    ResponElimina
  8. moltes gracies anonim,este senyor deuria de buscarse una faeneta per ell mateixa y no tindrer que anar tota la vida de partit en partit ( sempre de dretes persupost )chuplant culs de ningu y ara vol fer per el poble??? o vol fer pa ell y els de ell???per que per el poble ell no a fet mai res ni fara!!!!pa llirarse l'asqueneta de ell si que fara toto el que puga y mes,yo " XOU " el recomanaria que ya esta be de minxar de uns y de altres,buscat una faena y aixina podras anar per el poble en la cara ben alta,com la majoria.SOIS LOS MISMOS PERROS CON DIFERENTES COLLARES.GRACIAS

    ResponElimina
  9. tu JOSE ANTONIO y tu cuñado AGUSTIN ALVARADO terminareis en el PP,por que sois de ellos querais o no.

    ResponElimina
  10. Por lo que se lee tú Anonim no conoces a Agustiín si que es verdad que es cuñado de José pero de hay a que lleven el mismo camino estas muy equivocado o equivocada.
    Agustin tendra las ideas que tenga, de momento no ha sido nunca del PP lo unico que te puedo decir que es un tio que sigue siempre la mima linea, y este no te defraudara, es LEGAL

    ResponElimina
  11. tenia poca confianÇa en la clase politica , estes coses me la lleven tota ¡¡¡¡ aneuse a pastar fanc¡¡¡¡

    ResponElimina
  12. Collins que animadet que està el poble, i això que encara falten uns quants mesos per a les eleccions.

    ResponElimina
  13. bona nit!!

    en sembla que en arrivar les properes eleccions els carrer aninaran plens de sang, per que veig que van calfanses els nervits i van carregan-se les escopetes.

    ResponElimina
  14. Aaaaaaalaaaaaaaa!!

    Ei, que Paco era jo!! jajaja...

    Pense que el blog no hauria de ser el lloc on reballar-se els endergues al cap, sinó un lloc per a trobar punts d'encontre i aportar coses positives al poble.

    ResponElimina
  15. Molt ben dit Paco ;-)
    A barallar-se, fora de l'escola.

    ResponElimina
  16. estic jo pensant en montar un altre partit, que que no, aixo no es de lley, demá que sera, tuna tuna tuna y me como una aceituna,

    ResponElimina
  17. xou eres un carabasa y un gandul se tavis el plumero tantes voltes que la cara de vergoña el tenia qwe caure

    ResponElimina

EL TEU COMENTARI NO ES PUBLICARÀ SI:
- No poses cap nom o pseudònim.
- És ofensiu i gens respectuós. Apren a raonar.
- Ho escriviu tot en majúscules.
- Es desvia de la temàtica tractada. Escriu un correu a valladacity@gmail.com o fes-te col·laborador si vols escriure sobre una temàtica nova al nostre bloc.

Gràcies per opinar.