dissabte, 23 d’abril del 2011

Una mona de Pasqua passà per aigua



Les previsions per a Setmana Santa finalment s'han complit provocant el disgust de molta gent que esperava aquests dies per a veure complimentades les seues expectatives religioses o d'oci.

Lamentablement continuarà fins a passada la Pasqua, per a que desprès i progressivament iniciar una millora fins al final de setmana pròxima que de nou i per efectes del descolgue per l'Oest d'una nova Baixa, que podria situar-se pràcticament igual a esta,front de les costes de Portugal i amb aire fred en altura podria tindre les mateixes característiques d'inestabilitat que les actuals.

És a dir, cap de setmana i Sant Vicente amb tempestes i precipitacions pràcticament en tot el país i en les nostres terres.

Per cert, arreplegades en les últimes 48h.: 28,5 litres m2 el dijous i 8,5 lm2 en la tempesta de ahir vesprada.


Bones i aiguaes festes

1 comentari:

  1. Redéu! (si se'm permet l'expressió) No sabia que tenia als meus pares "passats per aigua"! Ara els tocaré per telèfon perquè em posen al "corrent" de les novetats de la seva vida vallaïna!! És clar, com per on estic jo ahir va fer molt de solet i avui sembla que serà més o menys igual però amb algún núvol... Ja ens trobarem els arruixats per demà o així, a saber... Que quan no plou ens queixem i quan plou també!! No estem mai contents, jejeje!! Jo la pena afegida que tinc és que enguany no he pogut baixar per menjar "mona" vallaïna!!! Com no vagi a l'orxateria del Mercat de St. Antoni a buscar fartons... Ja que per menjar-me una mona de xocolata ja tinc el Paladín a la taza! Hombre ya! Una abraçada a tothom!! ;D
    Ara m'acabo d'enrecordar d'una anècdota que sempre em conta ma mare quan plou molt: del "sereno" cantant les hores quan ella era xicoteta i el sentia que dèia "Sereno, la una, GOTETES!!" i el pobre home agarrat a la reixa d'una finestra perquè se l'emportava una riuada de por carrer Sta. Creu avall... Algú sap de quina anècdota parlo? No me'n recordo del nom o sobrenom del Sereno... ais!

    ResponElimina

EL TEU COMENTARI NO ES PUBLICARÀ SI:
- No poses cap nom o pseudònim.
- És ofensiu i gens respectuós. Apren a raonar.
- Ho escriviu tot en majúscules.
- Es desvia de la temàtica tractada. Escriu un correu a valladacity@gmail.com o fes-te col·laborador si vols escriure sobre una temàtica nova al nostre bloc.

Gràcies per opinar.