dimecres, 6 de juliol del 2011

Ajudes de l'Ajuntament a col·lectius del poble

Vist que a l'entrada de Sant Joan s'ha iniciat un tema ben diferent, i que la gent no sap fer ús del nostre correu (valladacity@gmail.com) per iniciar noves converses. Donem per finalitzada l'opció de fer comentaris a aquesta entrada i iniciem nosaltres mateix aquesta altra.
Hem eliminat els comentaris de l'entrada on no corresponien entrar i els hem pegat en aquesta altra.
Són:

          Jose Antonio ha dit...
Se parla de les bandes de música!! de les dos . Algú me pot dir quin arrendament paga la Unió Valladina al estar un local de l'Ajuntament??? També m'agradaria saber si la llum que gasta dita banda la paga ella o l'ajuntament? Gràcies ___________________________
Jamalajam ha dit... 
 
A mi també m'agradaria saber quina quantitat exacta li va pagar l'ajuntament a la Protectora per "ajudar-la" a muntar el seu local. Em consta que l'ajuntament té una part que és, més o menys, el 49% d'eixe local i que, per tant, no pot fer res allí sense permís de la Protectora i a més ha de pagar un lloguer si fa alguna cosa en eixe local. O siga que el local és de la Protectora, només d'ella, però l'ha pagat tot el poble en gran part. Què va pagar l'ajuntament per un local que no pot gastar sense pagar? Gràcies. Un de La Valladina al que no li agrada que li toquen la vaina. Ja està bé. Per cert, podries preguntar quin arrendament paguen les ames de casa, els jubilats o els colombaris. I si paguen la llum. Gràcies. 


24 comentaris:

  1. Sr,

    Jo no he parlat en nom de cap banda, això en primer lloc.

    En segon lloc li he de dir que el que he escrit ha sigut una resposta a unes insinuacions que algú ha fet ací sobre la Unió Musical Valladina.

    En tercer lloc vull dir-li que desconec quina quantitat de diners va posar l'ajuntament en el seu local, i per això ho preguntava ací. Vaig dir que havia escoltat que l'ajuntament n'era propietari d'una part. Si això no és així vosté pot dir-ho ací públicament. Diga què i com va posar l'ajuntament. No passa res.

    En quart lloc vull dir-li que el que no entenc és que l'ajuntament no fera un local per a la seua banda, o gran part d'ell, com passa en la majoria de pobles. I més quan la seua banda en un passat recent ha estat guardonada amb premis que bé mereixien un fort recolzament. I, a més, el local podria haver sigut utilitzat pel poble, per tot el poble, perquè este poble no té local.

    (Pel poble per a altres activitats, no per la Valladina, no em malinterprete)

    L'altra banda, com vosté sap bé, ha estat parada anys, però la Valladina ara té una activitat constant, digna i meritòria. No hi ha perquè acusar-la de tant com se li acusa, ni hi ha perquè menysprear-la tant com se la menysprea.

    En cap moment he dit jo que la seua banda no pague L'IBI i tot això que diu vosté, faltaria més. El que he fet ha sigut respondre a unes insinuacions amb preguntes.

    D'altra banda vull dir-li que sent un gran respecte per la seua banda, per la seua música i, sobre tot, pels seus músics.

    Però vull que vosté entenga que a la Unió Musical hi ha molta gent cansada de tant de menyspreu, atacs i agravis comparatius.

    Li recorde que la Unió Musical hui en dia està composada per un gros de gent que desconeix i li importen un bledo les velles històries.

    La Valladina vol fer música i és també una banda de carrer. No sé quin mal hi pot haver en tot això.

    Molta salut.

    ResponElimina
  2. I demane disculpes per haver dit lo del 49% si no és veritat. M'ho havien dit, i no precisament gent de la Valladina.

    I estic totalment d'acord en el Sr de la Protectora que diu que en Vallà s'ataca a tot el que es fa bé en el poble, i també a les bandes i a la resta d'associacions. Cosa que no fan en el poble del costat.

    Sañutacions.

    ResponElimina
  3. Jamalajam ha dit...

    Clar que no és igual deixar un local a les ames de casa que a la banda. Les bandes toquen en les festes, en les processons, en els dies senyalats i en la figa la mandanga. I ho fan de bades.

    Reben, com totes les associacions del poble, una subvenció.

    Em pots dir què és el que aporten les altres associacions al poble ja que dius que "no es igual deixar-ho a una associacio que a una banda de musica"?

    Ai si vos quedareu sense música...

    Lo poquet que de Cultura li queda a Vallada son les bandes, les dos, alguna associació que fa alguna cosa de tant en tant, les caniques i la trompina. I ara, gràcies, també alguns apartats d'este Blog.

    ResponElimina
  4. Anònim ha dit...

    BE de bades.. i moltes altres coses que fa al poble i no ho fan debades que?? jo crec que en els milions que vos han deixat per tocar 4 ratos no s´aneu a morir. A més si vos deixen locals o que la mitat es de l´ajuntament el mínim que podriu fer es deixar-lo no cobrar 600€ i no se quants de fiança. No tingues tanta cara que com bé diu elk refrany.... Músic pagat mal sona!!
    6 de juliol de 2011 10:42

    ResponElimina
  5. Anònim ha dit...

    Sr. Jamalajam

    Quí li ha dit tal mentira de què l'Ajuntament ha pagat part del local de la banda de Vallada?

    El local de la banda de Vallà s'ha pagat amb les aportacions de músics, músics molts d'ells què ja són morts i què van depositar tot el seu esforç i il·lusió en un local què alguns d'ells ni han vist en un acte de bondat i amor per la seua banda i pels futurs músics què pogueren arribar.

    El local de la banda es paga en amb els estalvis de moltíssims anys (banda de 1887, encara què hi ha documents, què parlan d'abans) i amb les ajudes d'organismes oficials, com les ajudes de la Diputació destinades a les bandes de música de les quals també s'ha beneficiat la "Valladina". En quan a les accions, l'Ajuntament té una part irrisòria, ridícula, ójala en tinguera més. Les accions del local social les tenen majoritariament els músics i en menor grau, particulars i empreses que han volgut col·laborar amb la construció de la casa de la música.

    Els diners què reb la banda de Vallà anualment és per els actes què realitza, és a dir, són uns diners a canvi de feina, no són una subvenció com pensen alguns, diners, per cert, què realment no es corresponen amb el preu dels actes què qualsevol banda cobraria si vinguera a fer els actes què fa la banda i amb els músics amb els què els fa, serien prou més. Per altra banda, també els diners què s'agraixen enormement de les aportacións dels socis, doncs sense ells, seria tot molt més complicat.

    La banda paga els impostos, paga el IBI, paga basura, paga llum, contribució, segurs obligatòris i tot el què paga qualsevol empresa.

    O siga, Sr. Jamalajam, no insulte amb les seues falàcies, o açò li asegure que no quedarà ací per embrutar amb la seua llengua bífida el bon nom de la banda de Vallà, la Protectora, perque la seua banda, amb els diners què reb, i amb el què deixa de pagar i no gasta reb moltíssims més diners que la banda de Vallà, i eixos sí què els paga tot el poble, i sincerament, no és just per infinitat de motius què qualsevol amb un dit d'inteligència pot veure. Em pareix molt trist i sorprenent com alguna gent de Vallada té enveja i carrega en contra de la seua pròpia banda, reconeguda i aplaudida a nivell nacional i internacional sols en ansies de fer-li mal i destruir-la des de la mentira. En eixe aspecte, tenim molt d'apendre dels moixentins. No patiu que abans tancarà Vidal què La Moixentina... igual què en Vallà, eh?...

    Aneu amb compte amb el què digueu quan es fiqueu en la boca el nom de la banda i assegureu-se què es cert.
    6 de juliol de 2011 11:33

    ResponElimina
  6. Jamalajam ha dit...

    I estic totalment d'acord amb vosté en lo de Moixent. Totalment.

    Ací som capaços de carregar-nos tot lo que es nostre i comprar una cadira de boga de Vietnam.

    Hi ha molta mala llet en este poble i poc de poble.
    6 de juliol de 2011 12:23

    ResponElimina
  7. per a l`últim comentari ("Ací som capaços de carregar-nos tot lo que es nostre i comprar una cadira de boga de Vietnam. Hi ha molta mala llet en este poble i poc de poble.")

    Simplement tinc que dir que té TOTA la raó

    ResponElimina
  8. Estmat Jamalajam,

    Crec que el tema econòmic te l'han aclarit. Sols dir-te que a lo llarg de molts anys la Unió si rebia subvencions i la Protectora cobrava les actuacions. Però lo que volia dir-te es que al rebre subvencions el que fa la Unió es una competència desleial, oferint les seus serveis per baix del preu de cost, i home que casualitat sempre s'ofereix a les asociacions on està contratada la Protectora. Eixe es un dels principals motius del cabreix dels músics de la Protectora.

    I et pots preguntar per què la Protectora no fa el mateix? Serà per què la Protectora paga els impostor? Serà per què paga la seguretat social dels fins 14 professors de l'escola de música? Serà per ... Hi ha una infinitat de raons que podia seguir. Fins i tot per dignitat dels músics, per què tindriem que treballar a meitat de preu per Acte que qualsevol altre músic, inclosos els de la Unió.

    Amés, el prestigi que ha donat la Protectora a lo llarg del temps al poble de Vallada, què val?

    ResponElimina
  9. En lo que respecta al local Jamalajam,

    Com crec que no t'ho han explicat, existeix una assossiació a Vallada anomanada AMICS DE LA MÚSICA, de la que et ports fer soci per 150€, dels que 6€ son de quota i la resta (144€) son un prèstec REINTEGRABLE. A més, si algún dia deixara d'existir la Protectora el local passaria a ser propietat de l'Ajuntament.

    Així, no més el 4,00% dels diners que aportà l'Ajuntament podem dir que son subvencions i la resta es un prèstec.

    ResponElimina
  10. Mireu,soc mare de una educando de la Unió Protectora Musical.Sols dir que no se si la meua filla seguirá estudiant açi a l'any que vé.Jo m'he fet sòcia i a cambit d'això no he rebut res,i ja no parle de res econòmic,tan sols de un agraiment,una invitaciò a vorer un concert,etc...No m'enterat de que hi havia auditoria,ni de les beques,etc...,es a dir,de res.Ser sòcia de la UPM es com posar els diners a fondo perdut,perque ara mateix,la meua filla si vol tocar un instrument que ells no tenen m'el he de comprar,si ells el tenen, pero esta estropeat,me de pagar jo el arreglo,valga lo que valga,pugues o no pugues,i no parle de poquets diners.Si no, la meua filla s'ha de conformar en lo que hi haja,o no tocar.Si vuic anar a un concert,he de pagar l'entrada,un poc més barata,crec,pero me l'he de pagar.No tenen cap trellat a l'hora de donar les clases,(fallen moltes vegades,i despres no recuperen les clases,pero a l'hora de cobrar,no desconten res)no donen les notes.De fet la meua filla ha acabat el curs,sense jo enterarme,i a mi no m'han donat cap nota de res.Ni m'han dit, "el curs ja s'acabat,a setembre, tal dia veniu,i els farem la prova dels instruments".¡RES!,¡UNA POCA VERGOÑA!,¡PAGAR I PLORAR!.

    ResponElimina
  11. Jo no se si açò és de veres, però un familiar meu (ja mort), que ha sigut soci tota la vida, sempre em deia que quan morira, la banda l'acompanyaria al soterrat...
    Tu l'has vist, jo tampoc.

    ResponElimina
  12. Que barbaritat quina manera de calfar els testos,vosaltres se´n heu adonat en que esteu convertint-se?PAREGUEU BUITRES CARRONYERS!!!!!!!!!!!on esta la humanitat de les persones?ESTEU TOTS PERDUTS!!!!!!!!!que si eixa diu......que si l´altre fa o desfa.....que si eixe te més o menys.....Alguna vegada hageu sentit el vostre cor?Crec que NO.Fent aquestos comentaris siguen els que sigen,vos fan sentir millor?al contrari se feu de mala sang i la feu als demés.No hi ha prou guerra en la TV que encara en voleu més.PER FAVOR ESTIGAU TOTS EN PAU QUE VIDA SOLS HI HA UNA VISQUEULA!!!!!!!!! en Valla en Moixent en Canals on siga per que lo que hui el be xicotet demà el be ms ample.GRÀCIES!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  13. Com a valladí em sent malament pels comentaris, tant d'un costat com de l'altre, s'estan fent. Les dos bandes fana les coses que fan i està molt bé perquè les dos aporten alguna cosa al poble. Com be han dit no cal fer mala sang, tant de bo que tots es portaren be uns en altres i hi haguera més germanor, es farien moltes més coses.

    Amunt la música, i les ames de casa i serra grossa i es que juguen a escacs i tots els que fan alguna cosa que segur que men dixe molts!

    ResponElimina
  14. ¿BUITRE CARRONYER?,¿HUMANITAT?.Tú,lo que eres es un maleducat/a.Jo no calfe els testos a ningú, ni em faig de mala sanc,ni molt menys pretenc ferlila a ningú.Tan sols m'he llimitat a contar el meu cas,i t'asegure que no soc la única.Si conte aÇo no es per ferli mal a la UPM,eu faig perque estic recrema,indigná i farta de parlar amb el director i no traure cap trellat.Crec que pague lo mateix que quansevol altre/a i lo únic que veig es favoritismes a uns i menosprecits a altres.Açi he vist una manera de "denunciar"el meu cas i eu he fet.Creume que no hi ha més.El que facen o no facen els demés ja s'apanyarán.

    ResponElimina
  15. Qui tinga problemes sexuals, que els comente en la seua parella i estiga quetet en el'ordinador. Gracies.
    Perque toteteries... si que en direu.

    ResponElimina
  16. Hola

    Sóc de la Valladina, i voldria dir-li a la dona que es queixa de les classes de la protectora que si te ixos problemes deuria de haver-ho dit en la banda, queixar-se allí, i no dir-ho ací públicament que no val de res i només fa mala sanc.

    Jo crec que la Protectora te bons professionals que donen les clases, si no no farien bons musics i els tenen.

    La Valladina ara també te una bona escola.

    Crec que ixe problema deuries dir-lo en la banda i no ací, ja està bé de criticar-ho tot que pareix que alguns voldrien que en este poble ni hi hagueren bandes ni res, només que pols i males mirades.

    Bon estiu

    ResponElimina
  17. Les coses que es diuen ací al bloc es diuen perquè hi ha gent que les pensa. No és per fer mala sang ni per mala llet. Hi ha moltes coses que es murmuren per darrere i aixina no poden aclarir-se. Si es diuen ací sempre hi ha qui pot explicar que és lo que passa i per què. Sempre s'ha dit que parlant s'entén la gent, no?

    ResponElimina
  18. Sr. Ciceró,

    Les coses està molt bé dir-les ací, però després d'haver-les dit on toca i a qui toca, perquè per exemple, vosté pot solucionar alguna cosa de les què ací es parla?

    A la Senyora què no s'entera de res, sols en què havera llegit una miqueta, s'havera enterat de tot perquè de tot el que es queixa què no s'ha enterat estava anunciat amb cartells o es que vol que l'avisen per telefon o amb carta? A banda de què la seua filla està sabedora de tot. Si havera assistit a les reunios què es fan amb els pares, sabria quan s'inica el curs, quan s'acaba, quan s'entreguen les notes i què s'han d'arreplegar en secretaria. Per altra banda, el fer-se soci servix, en primer lloc per ajudar a una entitat cultural a seguir fent cultura i a afegir valor al bon nom de Vallada, en segon lloc, perquè li coste menys diners la matrícula de la seua filla.

    En quant al tema de les classes, si un mestre falla un dia, la classe la recupera, i si no la recupera, faça-ho saber on cal, què de vegades, els xiquets ja sabem com són.

    Amb els diners de les entrades, què són 1€ els socis i 3€ els no socis (crec) no s'arreplega ni per a gastos. Es pot fer debades, com en altres pobles, on els ajuntaments carreguen amb les despeses de la banda de música, però este no és el cas. Tots els segurs i totes les despeses d'un concert les paga la banda, el cobrar entrada, es per allargar un poc més la desaparició de la banda per falta de diners per al funcionament.

    Entereu-se primer de com està la situació. Primer informat, i després opina.

    Per últim dir, què no crec que la dona què ha escrit siga cap mare de cap xiqueta, perque si es veritat que ho és i del què s'entera... vaja desastre de mare... perquè no sap ni per on li pega l'aire... i no per falta d'informació

    ResponElimina
  19. Anònim de les 9:07, crec que el seu escrit confirma lo que he dit abans. El mateix comentari que ha fet la suposada mare pot anar de boca en boca, sense que ningú ho aclarisca, i ací en un moment vosté ha donat unes explicacions molt clares que poden servir per a eixa mare i per a molts més al mateix temps.
    Però, dit siga amb tot el respecte i al meu entendre, sobra l'últim paràgraf. Salutacions.

    ResponElimina
  20. Simplement he dit, amb un to irònic i sabent què no es cap desastre de mare, perquè no crec què siga la mare de cap alumna de l'escola de música, doncs em costa barbaritats creure què una mare estiga tan desinformada del què fa la seua filla i com ho fa.

    Per cert, ho dic perquè sóc pare d'un alumne.

    ResponElimina
  21. Soc la MARE de la xiqueta que estudia en la UPM,(a no ser que me la canviaren al naixer).La veritat es que no se per aon comensar.En primer lloc,al anònim de les 2:13,dirli que,home,¿no serás tú el que té problemes sexuals?.Jo sempre ha sentit dir que el que té fam,ansòmia en rollo.Jo hui per hui estic molt satisfeta amb el que tinc a casa.El dia de demá no eu sé,tal volta quede amb tú per a comprobar si estic enganyá,i resulta que lo que tinc a casa no es tan bò.En segón lloc,dirli al "altre music" que es torne a llegir bé el que jo vaig escriure,segurament faig faltes d'ortografía,pero s'anten perfectament.Antes de dir res aÇi,he parlat en qui devía,sense obtindre cap resultat.Jo, en la vida posaría en dubte els bons profesionals que hi han a la banda.De fet si aixi fora,no haguera apuntat a la meua filla a la UPM.Sencillament es que com en totes les profesions,deu ser que a mi m'ha tocat "la lotería".En tercer lloc,al anònim de les 9:07,¡BUENO!,sense nom.Pero,¿sas que?,que no vaig a posarme a la teua altura.Només dirte que jo no estic,ni pase,per el musical totes les dies.I si que vaig vorer els cartells de les auditories,quan ja estaven preparaes per a presentarles.La meua filla,es "fadrineta",espabilada i sense vergonya,i t'asegure que si a ella la mestra o mestre,(perque en ha tingut dos),li haguera dit de fer una auditoría, sense dubte li haguera dit que si,i acte seguit,haguera vingut correns a dirmeu.Les notes desde el principi,mo les ha donat la mestra,mai en secretaría,i ara al final, al no donarmoles, li varem preguntar a MARI en secretaría,(perque la meua filla no esta sola en la clase,en són més),i MARI mos digué que ella no sabia res.¡El colmo ja de tot!,es que ara tinga que enterarme,que¿ fan reunions amb els pares?.¿I nosaltres qu'es que no eu som?,¿som els iaios?,o¿simplement algú que es dú i es torna?.AÇo ja es masa,i cregueume que jo no estic sola en aÇo.El últim parraf ja es masa,no deus de ser pare o mare,perque sino sabries que preferixc que em digues PUTA,que MALA MARE.Jo desde que vaig parir,vixc i viuré,hasta el meu últim alé,per les meues filles,perque en tinc dos.I creume m'entere més de lo que fan,lo que diuen,lo que necesiten,i de per aón es pega el aire,(a elles i a mi),que ningún parit en este món.I si estic desinformada,no será perque no he preguntat,a tots i cadascú dels responsables de la banda.El problema es que ningú MOS trau trellat.Per últim agrair a Ciceró les seues paraules,a banda de que encara hi haja qui parlant, no s'entenga amb la gent.Vull donar per conclosa le meua participaciò a aquest bloc per que no vullc"ferme de mala sanc".Espere que si alguna mare de les que van en la meua filla a la música,llix el meu comentari,eu corrobore.De segur que eu farien.

    ResponElimina
  22. Estimada Mare,

    En primer lloc, i com a soci de la UPM li demanaria que tot aço que diu ho diguera, primer a Secretaria (per suposat) per escrit. I si no li contesten, no es preocupe i al mes de febrer sempre es feia una Junta General de Socis on pot demanar les explicacions oportunes directament al president.

    En segon lloc, no puc entendre a l'anònim de este matí. Per què una intervenció tan agrasiva. Segurament la Mare de la xiqueta voria els Cartells, però en els temps que corren hi han infinitats de formes de comunicació per a que els pares puguen estar ben informats.

    En conclusió, i tan sols per a l'anònim referenciat, si com pareix estàs a la directiva deurieu preparar per a la propera Junta un bon informe de; control de faltes de asistència de professors i per supost de les corresponents recuperacions. Informe de les comunicacions que ha fet la societat als pares, ...

    Per altra part, la societat no es sabedora de les ultimes voluntats de tots els socis.

    ResponElimina
  23. Estimada mare, sóc Fran Villena, delegat de banda de la UPM i directiu de la societat. Demà a partir de les 11 estaré en la secretaria de la UPM i m'agradaria molt escoltar les seues queixes i solucionar-les. Estaré encantat d'atendre-la, perquè li assegure que vull tant con vosté que la seua filla estudie música a gust i arribe a ser bon músic. Salut

    ResponElimina
  24. Moltes gracies,allí estaré.

    ResponElimina

EL TEU COMENTARI NO ES PUBLICARÀ SI:
- No poses cap nom o pseudònim.
- És ofensiu i gens respectuós. Apren a raonar.
- Ho escriviu tot en majúscules.
- Es desvia de la temàtica tractada. Escriu un correu a valladacity@gmail.com o fes-te col·laborador si vols escriure sobre una temàtica nova al nostre bloc.

Gràcies per opinar.