dilluns, 1 d’agost del 2011

27 d'agost concurs de truita al poliesportiu

Des de l'Assemblea de Joves de Vallada ens alegra anunciar que aquest projecte ja comença a tenir forma, és per això que vulguem donar-nos a conèixer de manera formal, i que tots aquells joves que encara no ens coneguen tinguen l'oportunitat de fer-ho i adherir-se.

Per al dia 27 d'agost estem organitzant un concurs de truites, en acabar tenim dos possibilitats: fer un concert en 2 grups de música convidats, o fer un karaoke. Hem vist interessant sondejar quina seria l'opció que més agradaria a la gent, i per aquest motiu hem demanat a Valladacity que fera una nova enquesta i que la gent puga triar què és el que més li agradaria. L'enquesta estarà oberta fins dissabte dia 6 d'agost i la podeu trobar ubicada a la columna de l'esquerra, baix del contador de visites.

Així, l'horari de l'activitat seria el següent:

20:00 Inici del concurs. Els participants podran anar acostant-se per agarrar les seues cadires i els seus taulells (l'AJV s'encarrega de posar els taulells i les cadires però el participants les hauran de distribuir).

21:00 Els participants podran anar acostant les truites a la taula del jurat.

22:00 Lliurament de diploma i trofeu a la millor truita.

22:15 Presentació de l'Assemblea de Joves de Vallada, es farà un xicotet parlament definint les principals característiques de l'assemblea i convidant a participar als joves.

22:30 Inici dels concerts o del karaoke. Per a tots aquells que vulguen participar, hagen participat o no al concurs.

D'una altra banda, a continuació exposem les bases del concurs:

1. Pot participar qualsevol persona sense cap límit d'edat.
2. La truita haurà de dur-se cuinada de casa.
3. Es farà entrega al jurat d'una truita per taula.
4. El preu de la inscripció per a cada persona serà de 2 euros, amb els quals l'AJV farà una “picadeta” i comprarà beguda (aigua, coca-cola, fanta i cervesa) per a tots els participants, sols cal dur-se l'entrepà.

Vos convidem a participar a tots i a totes!

15 comentaris:

  1. m'encanten aquestos concursos!

    ResponElimina
  2. em sembla molt bona idea. Jo allí estaré i em faria molta il·lusió que la proposta seguira endavant i fora un èxit. Fan falta més iniciatives com aquesta (senzilla, barata, col·lectiva i amb ganes de pasar-ho bé).
    No tinc ni idea de qui sou els que esteu darrere d´açò, però sincerament: ENHORABONA! i molts ànims per a seguir així.

    ResponElimina
  3. Gran iniciativa la que heu tingut, i mes coincidint en dissabte un dia que es mes favorable per a juntarse amb els àmics i passar una nit molt divertida.

    ResponElimina
  4. yo crec que els concertets els dixem estar perque segur que son una ....., ya que seran de flautetes, .... i millor que siga un karaoke

    ResponElimina
  5. seran un .... acàs saps a qui van a contractar?? de flautetes?? millor que si no saps lo que aquests xicons i xicones van a dur millor que no digues coses que no són.

    ResponElimina
  6. I no seria millor preguntar a qui durien en lloc de fer suposicions?
    Jo preferisc el karaoke, crec que pot ser més divertit i dóna més joc.
    (és el que opine)

    ResponElimina
  7. el que facen ben fet estarà que per això estan esforçant-se en fer coses lúdiques per al poble i per als joves.

    ResponElimina
  8. Molt ben dit!!!
    pero pense que el karaoke serie mes divertit i entretengut...encara que podria diluviar no?
    gracies als organiçadors ...

    ResponElimina
  9. I de aon es pagara aço?????

    ResponElimina
  10. L´acte evidentment serà per a tota la població y no sols per als jovens del poble.

    ResponElimina
  11. un vei del poble del costat4 d’agost del 2011, a les 19:52

    Al anònim de les 16:51
    i el sopar del pp el dia del pavello qui el a pagat?

    ResponElimina
  12. Açò es organitzat per l´assemblea de joves de Vallada, l´únic que hi ha que pagar ho possa en aquest escrit i no és obligatori pagar per a assitir sopar en companyia de tots i disfrutar del karaoke, si vols participar al concurs i menjar picadeta tindràs que pagar 2€.
    NOTA: NO ÉS SOLS PER A JOVES, QUALSEVOL PERSONA DE QUALSEVOL EDAT POT PARTICIPAR!!!

    ResponElimina
  13. L´acte l´organitza l´asamblea de jovens del poble i ells fiquen el proyector, l´equip de só (de l´ajuntament, les caires (seràn les de les paelles que están alquilades per a totes les festes), taulells... i demes elements necesaris per a d´ur endavant l´activitat.

    Els asistens sols pagaran 2 euros per disfrutar d´una picadeta i beguda (cervesa, coca cola, fanta, aigua...)i qui vuiga participar en el concurs i aspirar a ser el guanyador del primer concurs de truita de vallada (amb trofeu i diploma conmemoratiu)tindrà que dur la truita feta de casa i presentar (un troçet) al jurat. I la gent que sols vuiga disfrutar de la picadeta i del karaoke posterior es recomanable que duguen bocadillo de casa.

    Segons tinc entés els próxims dies es definirà el plaç d´inscripció i el lloc, que serà a la casa de la por o en les activitats (festes alternatives) que d´ura a terme l´asamblea a la plaça la pau, pavelló, biblioteca... a fí de que els membres de l´asamblea puguen fer una previsió de gent per a comprar la picadeta.

    Com bé es recorda en missatges anteriors, l´activitat no es soles per joves, està pensada per tota la població.

    ResponElimina
  14. El sopar del PP, com diu l'anonim del poble del costat, el va pagar el PP, al igual que els actes del PSOE i de AIPV. Cada partit ho paga.

    ResponElimina
  15. segur que si anònim de les 2:53, seguríssim que el tots els soparets i la discomòvil del PP la van pagar els... I una mec!! la vam pagar entre tots!!! menuts lladres!!

    Per cert molt bona proposte per part d´aquesta associació! jo hi assistiré!!!

    ResponElimina

EL TEU COMENTARI NO ES PUBLICARÀ SI:
- No poses cap nom o pseudònim.
- És ofensiu i gens respectuós. Apren a raonar.
- Ho escriviu tot en majúscules.
- Es desvia de la temàtica tractada. Escriu un correu a valladacity@gmail.com o fes-te col·laborador si vols escriure sobre una temàtica nova al nostre bloc.

Gràcies per opinar.