dijous, 1 de setembre del 2011

Llavors d'Ací

L'actualitat ens té confosos i impotents tantes vegades que, al menys jo, tinc tendència a refugiar-me en coses que sí estàn al meu abast i em deixen sentir capaç de propiciar canvis.
Triar quin consum faig i potenciar aquelles iniciatives que em semblen bones, és una de les coses que puc fer, encara.
Per això us porte aquest article que publica huí El País i en el qual, a més a més, parla una persona que alguna relació va tindre amb el nostre poble: Antonio Montiel, portaveu de Per l'Horta, va ser secretari de l'Ajuntament de Vallada, ja fa uns quants anys.
Crec recordar que al bloc ja hi ha hagut alguna persona que parlava de potenciar la producció i el consum pròxim i la conservació de les varietats autòctones (com recorde les tomaques que mon pare anomenava "blaves", de vegades pense que, més que un record, n'és un sommi!!)

4 comentaris:

  1. En llocs com Vallada, on hi ha molta gent que fa hortalissa per a consum propi, disposar de llavors autòctones pot ser un privilegi. Em pareix molt interessant l'article i la possibilitat de contactar amb el col·lectiu Llavors d'Ací per aconseguir retrobar els sabors de les nostres verdures i fruits.

    ResponElimina
  2. Exacte Marina. Ja varem anunciar que voliem crear un llistat de llocs on comprar fruita, verdura, i altres aliments produïts ací al poble o prop del poble (ecològics o no en un principi). Eko, un col·laborador nostre ens va dir que ens ajudaria a l'estiu, però no sabem res d'ell. A veure si ens fiquem mans en l'obra i ho fem aquest hivern.
    Gràcies Marina per l'article i per recordar-nos-ho.

    ResponElimina
  3. No cal dir que, si algú vol ajudar-nos, encantats.

    ResponElimina
  4. Hola Marina, gracies per enrecordar-ten de nosaltres i contar-nos coses interesans, m'agradat obrir la finestra des de Roquetes i poder veure a la meua gent.

    ResponElimina

EL TEU COMENTARI NO ES PUBLICARÀ SI:
- No poses cap nom o pseudònim.
- És ofensiu i gens respectuós. Apren a raonar.
- Ho escriviu tot en majúscules.
- Es desvia de la temàtica tractada. Escriu un correu a valladacity@gmail.com o fes-te col·laborador si vols escriure sobre una temàtica nova al nostre bloc.

Gràcies per opinar.