dilluns, 26 de març del 2012

ORDRE DEL DIA DEL PLE ORDINARI


PLE ORDINARI DE L'AJUNTAMENT DE VALLADA A CELEBRAR EL 27 DE MARÇ DEL 2012 A LES 21 HORES.

PUNTS DE L'ORDE DEL DIA:
1.- Aprovació si procedix de l'acta de la sessió anterior.
2.- Assumptes oficials i donar compte de les resolucions de l'alcaldia, convalidant i ratificant les que tenen tal fi.
3.- Donar compte de la composició de les comissions informatives i nomenament de representants de l'Ajuntament en òrgans col·legiats i organismes públics i oficials.
4.- Aprovació pla d'ajust en els termes de l'article 7 del Reial Decret Llei 4/2012.
5.- Donar compte de l'incident d'execució de sentència núm. 244/11 del Jutjat del contenciós administratiu núm. 6 de València.
6.- Donar compte de la sentència núm. 55/12 de la Secció Quarta de la Sala contenciosa administrativa del TSJ de la Comunitat Valenciana.
7.- Aprovació projecte del PPOS 2012 reparació cementeri i millora vials urbans i acords tipus.
8.- Aprovació requeriment al Banc de València sucursal de 08402 Granollers.
9.- Aprovació de la modificació puntual d'alineació en Passeig València.
10.- Aprovació conveni de col·laboració entre el SERVEF i l'Ajuntament de Vallada.
11.- Aprovació indemnització per assistències a Junta de Govern Local i Plens.
12.- Mocions dels grups polítics municipals.
13.- Precs i preguntes.

4 comentaris:

  1. Alli estarem................!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies per donar la informació. Crec que és cada dia més important que hi haja gent a les sessions de l'ajuntament. Per desgràcia jo no puc anar hui, ja m'interessaré pel resultat.
    Ànim i gràcies!

    ResponElimina
  3. Per què aquesta entrada la fa el partit Socialista i no l'equip de govern de l'Ajuntament?
    (pregunte)

    ResponElimina
  4. El punt quatre de l'ordre del dia tracta de l'aprovació del pla d'ajust de l'Ajuntament, supose que per a fer front al deute. Podem conèixer quines mesures es prendran i a què i a qui afecten? I, amb el deute que hi ha, és normal que pugen les indemnitzacions per assistències a la Junta de Govern? (punt 11). Com queden eixes “indemnitzacions” respecte a com estaven? I ja que estem, per què no publica l'Ajuntament en la seua pàgina les actes “públiques” del plens?

    ResponElimina

EL TEU COMENTARI NO ES PUBLICARÀ SI:
- No poses cap nom o pseudònim.
- És ofensiu i gens respectuós. Apren a raonar.
- Ho escriviu tot en majúscules.
- Es desvia de la temàtica tractada. Escriu un correu a valladacity@gmail.com o fes-te col·laborador si vols escriure sobre una temàtica nova al nostre bloc.

Gràcies per opinar.