dijous, 21 de març del 2013

Casa rural La iglesia





3 comentaris:

  1. Jo no entenc massa de cases rurals, però em pareix un poc cara i més en l´època en que ens trobem.

    ResponElimina
  2. Una casa rural a 20€ per persona/dia en cap de setmana no és car. És molt raonable. Potser la web te deficiències i és millorable.

    Jo li recomane que amplie la info del poble amb enllaços a coses i fotos de Vallada, que faça fotos del carrer, que faça la web bilingüe per captar més públic, i que insistisca en que està renovada la casa. El preu em sembla raonable, potser podria posar un altre preu per a dies entre setmana. Hi ha gent per a tot, jo n'he agafat en dies entre setmana i en primavera o tardor (sóc jubilat).

    Un abraç

    ResponElimina
  3. Home 120€/dia no està mal si sou 6 persones però si són dos és car. Crec al igual que tu has dit que deurien d´ampliar tota la informació i possar preus depenent de les persones( i potser també de l´edat).

    ResponElimina

EL TEU COMENTARI NO ES PUBLICARÀ SI:
- No poses cap nom o pseudònim.
- És ofensiu i gens respectuós. Apren a raonar.
- Ho escriviu tot en majúscules.
- Es desvia de la temàtica tractada. Escriu un correu a valladacity@gmail.com o fes-te col·laborador si vols escriure sobre una temàtica nova al nostre bloc.

Gràcies per opinar.