divendres, 15 de març del 2013

Des de Russia amb amor?





Ens envien un mail per a la seua publicació. Pot ser d'utilitat per algú.
Diu aixina:

Fa uns dies un amic meu em demanà un favor. Havia conegut a una xica russa a través d’una pàgina de contactes i al enviar-li un email rebia un missatge diguent-li que no havia arribat al seu destinatari. Si jo era tan amable d’enviar-li un missatge donant-li la seua adreça de correu i que ella es posara en contacte amb ell m’ho agrairia. Vaig fer el que em demanà explicant-li a “Tanya” –que així se suposa que li deien a la xica- el que passava, que jo estava casat amb xiquets i que el que estava vertaderament interessat era el meu amic.
La xica em contestà amb un llarg e-mail  mal traduït al castellà, que li feia il·lusió contactar am un home d’un altre país. Hagués sigut bonic mantindre contacte amb una xica russa sense pretendre res mes que amistat.

Parle amb el meu amic i em diu que la russa no li ha dit ni mitja. Vaig a sa casa i comprove que la adreça que ell havia escrit al seu ordinador no estava correcta. Li escriu un e-mail correctament i obté resposta. Jo també vaig continuar rebent e-mails de la russa però ella no m’esmentava al meu amic, jo en canvi si que li’l vaig esmentar. Per què tant d’interès en mi, per què no em deia que també estava escrivint-li al altre? Alguna cosa no estava bé, vaig mal pensar... Un programa espia me s’ha infiltrat al meu ordinador o alguna altra cosa per l’estil!! Vaig cercar al Google: Tanya estafa xica russa. Em varen eixir unes pàgines, les quals informaven de les estafes muntades al voltant de xiques russes.

Vaig localitzar la IP i em donava que el remitent estava a les illes britàniques. La xica russa no existia, tenia el caire de ser una estafa. El joc consisteix en mantindre una relació amb un home. A poc a poc va creant-se un víncul afectiu, ja que els e-mails son quasi que a diari. La xica es mostra contenta i emocionada, envia fotos, -sempre estan de bon vore- i al final demanen diners o bé per solucionar un problema, o per vindre a Espanya a conèixer al xic en qüestió.

Després de contar-li al meu amic el que havia trobat m’ensenyà el primer e-mail que havia rebut. O sorpresa!! Era el mateix que el que em va enviar a mi, sols canviava el seu nom per el meu. Així que pot ser que no  totes les xiques ruses que s’anuncien a les pàgines de contactes siguen una estafa, però cal anar amb compte que en este món hi ha molta gent necessitada d’afecte i una relació d’este tipus pot portar dolor a la butxaca i desil·lusió amorosa.


La foto l'he treta d'ací.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

EL TEU COMENTARI NO ES PUBLICARÀ SI:
- No poses cap nom o pseudònim.
- És ofensiu i gens respectuós. Apren a raonar.
- Ho escriviu tot en majúscules.
- Es desvia de la temàtica tractada. Escriu un correu a valladacity@gmail.com o fes-te col·laborador si vols escriure sobre una temàtica nova al nostre bloc.

Gràcies per opinar.