dijous, 15 d’octubre del 2009

MARIETTA CUXUFLETA

Hola, sóc una veïna de Vallada i voldria donar a coneixer els meus treballs a la gent del poble.
Ací us deixe els links de les pàgines on publique treballs plàstics i textos personals.
Tanmateix, voldria comunicar que tots els meus treballs estàn a la venta i que accepte encàrrecs tant de pintura, fotografia com il·lustració.
D´ací poc també publicaré imatges d´una pintura mural a l´habitació d´una xiqueta, un encarrec diferent a tot el que he fet fins ara i amb moltes possibilitats... sempre que algú vullga personalitzar una habitació, clar.

Moltes gràcies i espere que vos agrade. Marietta.
Este és el meu mail de contacte:
pichipacha@gmail.com
I el meu telèfon: 633 357 747

Els links als meus treballs són:
PORTFOLI SOBRE ILUSTRACIONS, PINTURES I FOTOGRAFIES
BLOG SOBRE POESIA, RELATS I ALTRES TEXTOS.

1 comentari:

  1. Enhorabuena, no sabia que eras tan artista, me ha gustado mucho lo que he visto y tus poemas tambien.

    FELICIDADES

    ResponElimina

EL TEU COMENTARI NO ES PUBLICARÀ SI:
- No poses cap nom o pseudònim.
- És ofensiu i gens respectuós. Apren a raonar.
- Ho escriviu tot en majúscules.
- Es desvia de la temàtica tractada. Escriu un correu a valladacity@gmail.com o fes-te col·laborador si vols escriure sobre una temàtica nova al nostre bloc.

Gràcies per opinar.